uppdatering

Sitter här och lyssnar på Lars Winnerbäck, underbart oh sådan sommarkänsla man får! Har ju inte uppdaterat sedan i lördags så för er som undrade hur Js match gick så vann de med 3-0. Duktiga pågar det där ;)

Idag har jag och mormor bakat en svisstårta som vi ska ha när mamma kommr hem på torsdag. Mycket mer har jag inte hunit med efter skolan idag...

Igår fick jag reda på något som jag tyckte var intressant (tror inte ni bryr er särskillt myket men skriver ändå). Det var nämligen så att mamma och pappa hade varit tsm i 35 år igår vilket är lite komiskt eftersom jag och min älskling firade 21 månader igår ;)  Haha, den 27 måste vara någon kärleksdag eller något eftersom jag haft andra kompiar som också blivit tsm jusst den 27... Tänker även ge kredit till Johan som höll koll på hur många månader vi varit tsm, något som jag hade tappat räkningen på ;)

Imorgon är det orietering  med skolan. Jag hatar det, skulle gärna bytat plats med Mikaela eftersom jag vet hur gärna hon vill men inte kan... Men nu kan jag inte trolla så det går inte. Jag kom också på att jag glömt köpa någon förfriskning. Det får helt enkelt räcka med en flaska vatten en flaska saft (för mitt blodtryk) och frukt. Jag hörde att man fick korv där så jag borde klara mig :)

Kommentarer
Mikaela :) säger:

jäkla skit att du inte kan trolla då, jag vill oxå springa bort mig i skogen! :D de där vildsvinen kan jag ju dock skippa, men dem fixade du lätt som en plätt ju...;)

2009-04-29 | 17:39:57 | http://oddball.blogg.se/
Linda " Rosa chica " säger:

Vill du veta vem den kända bloggerskan Kissie dejtar?

Kolla in i min blogg så hittar du även hans blogg adress där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0