update lovet,

Torsdag: Mamma Johan och jag åkte till Swedala outlet. Inhandlad 2 byxor och ett armband. Blev besviken eftersom storlekara va så stora... Inte ens 25 passar!!!! Åk dit om du vill muntra upp ditt självförtroende ;)

Fredag:
Påskmiddag hos mormor med familjen, moster och morbror, morbror2 + han sambo, låssas morfar och kusin... Det blev allsång vid 10. Jag och johan skulle ta taxi hem vid halv 12 för att inte väcka Bamse men kom på den smarta iden att vi kunde ringa max och bli hemkörda för en billig peng så det gjorde vi :)

Lördag:
Vaknade tidigt. Johan stack till träningen oh jag stack hem. Gjorde mig iordning hemma. Körde med mamma oh hämtade mormor och låssas morfar, släpte av mig själv på Js träning. Stack till stan med Johan oh kom hem sent. Hade 10 min på mig att göra mig iordning innan vi skulle på påskmiddag hos farmor... Väl hemm i Bunkeflo kom jag och J på att vi hellre ville sova hos honom så vi stack hem till honom mitt i natten ;)

Söndag: Inget jobb vilket kändes konstigt. Kom hem från Johan på förmiddagen. Städade och la mig sedan i solen i bikini! På kvällen var det dags för den 3 påskmiddagen. Denna gången hos min mammas gudföräldrar. Jippie säger jag!

Måndag: Slapp dag med massa plugg. Stack till J på kvällen för att sova där. Inhanlade mycket god Ben&Jerry's.

Tisdag: Skolan börjar. Är där halv 8 för att plugga till provet jag har senare på dagen. Börjar kvart i 9 med matte, klar med allt vi ska lära oss i B nu :). Andra lektionen Engelska- nationellt prov listening, gick ganska bra. Lunch och sedan Org. Led prov- gick bättre än förväntat. Sista lektionen Engelska- nationellt prov reading- gick dåligt. Slutade vid 4. Träffade älsklingen  en kort stund. Tog bussen hem till bunkeflo. Lagade mat oh nu sitter jag här. Nu ska jag ut igen. Ska träffa mina små flickor för att snacka en massa skit under en lång promenad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0