morgon-bloggande

Godmorgon kära läsare!

Gick upp redan 20 öve 6 idag för att åka med älsklingen till skolan och vara duktig och plugga. Dock så orkade jag inte eftersom jag knappt sovit något inatt eftersom kramperna i magen varit enorma och jag har legat och vridit och vänt mig hela natten. Magkatarren började spöka igen redan igår efter lunch och de har fortfarande inte försvunnit. Men snart ska jag ändå dra mig iväg till skolan. Det ska nog gå bra, stoppar i mig en tablett före jag drar och tar med mig några så ska jag nog klara mig :)

I helgen vankas det fin fint väder vilket jag ser fram emot enormt. Tro det eller ej men jag har inget att plugga i helgen så det blir nog ganska mycket solning hoppas jag! Jag ska även se på Js match som den trogna flickvän jag är.  På söndag bli det nog jobb igen, fantastiskt men väldigt tråkigt. Behöver pengar inför sommaren så får jag väl offra de timmarna i det kalla kylrummet ;)

Nu ska jag återgå till the voice oh min kopp te.
Ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0