lovet so far...

Har inte riktigt haft tid för ett långt inlägg och planerar inte heller göra detta inlägg speciellt långt. Dock det brukar inte gå så bra när jag ska fatta mig kort, det blir oftast ganska långt.

Söndagskvällen spenderades som sagt i limhamn. Jag max och johan hyrde sexdrive och stack hem med massa godis och började kolla på filmen hemma hos Johan. Innan halva filmen gått ringde nisse och undrade om vi kunde komma dit. Omiljövänliga som vi va tog vi bilen först till shell för att köpa dricka och sen körde vi vidare till nisse. Där va det 3 andra killar som sack nästan direkt när vi kom. Vi kollade film och efter en stund kom även karsten och joinade oss :). Vid 11 blev vi hungriga och bestämmde oss för att kör till McDonalds. Vi klämde in oss i Max bil och sen körde vi till Lockarp för att käka. Fråga mig inte vad vi gjorde där ute? När vi va mätta oh belåtna fortsatte färden till klagsahamn oh Bunke innan vi va hemma hos nisse igen. Väl där kollade vi tv och jag somnade. Ca en timme senare vaknadde jag av att vi skulle hem. För att vi skulle slippa cykla var max schysst och körde oss hem =) Lovely!

Gårdagen var också väldigt bra! Eftersom vi inte var hmma förren sent på söndagen sov vi länge. Frida väckte oss med ett sms om att vi skulle in till limhamn och köpa kol... Vi kom upp och gjorde oss iording snabbt och stack till limhamn och köpte fika och kol. Väl tillbaka i bunke gjorde Nea, Frida, Johan och jag goda juicer i fridas grymma juicemachine. Vi njöt av dem i solen och snackade om allt möjligt. På kvällen chillade vi i Fridas garage med vattenpipa och tårta.

Idag har jag och john bara varit hemma och chillat. Vi har även städat en hel del. Nu är det fotboll!

oj, vad inlägget blev långt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0