- - -

Äntligen april!

Sitter här med Johan och pratar skit och kollar fiilm. Vi kom nyss på att J har tabbat sig och skickat flera 'kärleks' sms till sin bror eftersom han på något konstigt sätt trodde det va mitt nr... Haha, man kan ju undra vad det stått i dessa sms. Johans komentar när vi kom på vem det var; jag tyckte jag fick lite konstiga svar tillbaka...

De senaste dagarna har jag varit sängliggandes och det är även därför min blogg inte uppdaterats. Jag övertalade även min kära org. led. lärare att jag skulle få göra provet efter lovet istället för imorgon vilket jag uppskattade innerligt =D. Så nu blev det framskjutet till tisdagen efter lovet =). Dock måste jag plugga satan nu på lovet men hellre det än att göra provet imorgon...

Nu ska jag ägna tid åt baby och the fast and the furious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0