studiedag

Studiedag idag! Oj vad jag har längtat! Det är så mycket i skolan nu, jag står inte ut ;) så ja denna studiedag ska ängnas åt pluggade.

Jag vaknade redan halv 7 imorse när baby stack och tränade! som tur var somnade jag om och som till runt 10. Jag gick upp och käkade frukost och gjorde mig iording. Stack hem till bunkeflo och kom på att jag glömt mina nycklar! Det va kallt och regnade och där ute stod jag och kom inte in i huset. Saken blev inte bättre av att rex sett mig och stod nu och kollade på mig med sina svarta valpögon... Till sist kom jag på extra nyckeln! Jag kom in i värmen och nu sitter jag här men rex i knäet och käkar pepparkakor och dricker saft :)

Jag ska vara hos tandläkaren idag också, men jag har glömt tiden... Ringde dit innan men de hade möte mellan 11 och 13 så ska snart ringa dit igen!

Ikväll blir det mamma mia på malmö arena vilket ska bli väldigt intressant! Har ifs redan sett musikalen 2 gåmger innan och filmen säkert 20 gånger men jag tycker den är lika bra för det! haha

Nu ska jag återgå till pluggandet ...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0