nypressad apelsinjuice och knäckebröd med ost!

Nu är jag hemma från en underbar vecka på Gran Canaria med släkten :)

Festen igår va lyckad.. det va kul i början men sen börjde flippa ut lite, men det är ju sånt man får ta :) jag hade kul iallafall:)

Just nu dricker/äter jag bara nypressad apelcinjuice och knäckbröd med ost för att bli av med min superstora bakfylla...  Usch jag hatar det! Jag är typ aldrig bakfull och så klart blir jag det idag när jag har körlektion och allt.. aja, livet går vidare och det är faktist så att jag gillar både juice och knäckebröd med ost så det är ganska chill :)

Imorgon åker jag och älsklingen till köpenhamn och tar in på grand hotell för en natt :) mys pys ska det bli :)

puss och kram


Kommentarer
Cissi säger:

Det va sjukt kul, tack att jag fick komma! :D <3

2008-12-29 | 19:21:37 | http://breakingthedawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0